tjoo

hallo har juh inte bloggat på ett par dagar nu så tänkte skriva lite grann nu..  Har juh slutat äta mitt penicillin nu men mår fortfarande dåligt.. ont i örat och halsen har svullnat igen.. inte skönt.. gör så ont när jag ska svälja.. usch usch.. sitter hemma hos älskling nu i alla fall.. funderar på om jag ska lägga mej i ett varmt bad efter att hya varit ute i kylan.. fryser juh som en gris.. haha

Vart ett par öl i helgen och umgick med mycket roligt folk.. vart ett par svängar till Palace hugos och en snabbis på bomull oxå.. hehe.. trevligt trevligt.. förutom jävla nina som ja är lite arg på nu som smällde till mej hårt som fan på min nya tatuering när jag träffade henne i lördags.. de är juh ine så smart att slå på den dagen efter den är gjord.. gjorde ont som fan.. blir de nått strul me den nu så har jag juh henne att skylla på:P

Ska sova hos min underbara inatt igen.. mys pys.. oh imorrn blire köttbullestyr hos farmor oh farfar.. mums=)

hittade en bild på palace hemsida från i fredags=)

snygg va??

3 bra saker med dagen kommer här..

1. Clementiner.. de är juh så himla gott..

2. Min älskling och jag och allt underbara vi har och ser fram emot=)

3. Min Sandra.. för att hon är så snäll oh tar hand om mina kissar så ja kan sova hos min älskling=)

hade bäst.. pusss

Kommentarer
Postat av: Nina

Sorry sorry gumman! Jag är förjävlig! Kommer inte ihåg mykt men det låter inte bra. Ber om ursäckt =/

2008-11-18 @ 11:59:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback