SNÖ


oj oj oj va de snöar utenför mitt fönster.. kan inte låta bli att tycka att de är lite mysigt även fast ja inte direkt gillar vinter oh kyla... men nu blir jag juh ännu mer sugen på att julpynta.. kommer nog inte kunna hålla mig så mkt längre,. hehe.. de blir juh så himla fint me alla ljus oh allt i hela lägenheten


Min hals är helt paj.. hostar som ett as och snorar hela tiden.. ska ja adrig få bli frisk? kommer ja få va såhär hela vintern nu lr?`verkar juh inte spela någon större roll vad ja gör.. bli sämre oh sämre i alla fall.. Får bli en lugn helg..

Snart kommer babe oh hämtar mej.. ska besikta hans bil.. sen blire kanske lite myyys=9 härligt..

kanske skriver mer sen..

puss oh kra,,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback