In i dimman...

Fy fan vad jag är lat.. haha. har typ sovit tills nu.. ZZzZzzzZZ men jag har varit uppe emellan.. va nere på arbetsförmedlingen imorse.. de gick bra.. ska få börja nånting oh ha egen coach med bra kontakter så jag ska få jobb så fort som mjligt.. oh de låter juh bra.. hoppas de stämmer bara.. haha.. när jag kom hem efter cykelturen ner dit frös jag så jag höll på att dö.. så kröp ner i sängen med katterna på mej oh vi låg oh pussades oh kramades oh bara gosa massor... men sen blev de ZzZZZZzzzZ för både mej oh katterna.. haha.. vakna till nu oh kolla på kl oh tänkte shit.. nu är de fan dags att gå upp haha.. men hade katterna fått bestämma hade vi nog legat sådär hela dagen.. dom va inte så sugna på att gå upp redan.. haha..

Men shit va segt de går me oth idag alltsåö. usch.. när sandra kommer sen ska vi laga mat oh så som vi brukar på tisdagar.. idag blir de og kålpudding.. mums va gott.. hennes är så himla god...

nej nu ska ja ta ett bloss oh sen göra nått vettigt..

puss oh kraam!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback