Gokväll i höstmörkret..

Själv har jag precis kommit upp ur ett varmt oh skönt bad.. och har smörjt in min små fötter så dom är alldeles goa oh mjuka.. härligt.. nu känner jag mej nästan som en människa igen.,. men tyvärr sitter öroninflammationen fortfarande kvar och snor oh hals blir bara värre så då känner man juh sej inte så super duper fräsh.. men men.. förhoppningsvis går de över snart.. man tycker juh de i alla fall.. har juh ätit penicillin några dagar nu.. tar sista på lördag morgon så jag hoppas verkligen att de gått över då..

sötnos kom till mej imorse.. och ja kände bara att jag inte pallade att sitta hemma en hel dag till.. ville bara komma bort ett tag så när han gick hem så gick jag med honom.. och passade då på att gå bort till pappa eftersom dom bor ganska nära varandra.. jari skulle juh ändå åka oh jobba.. gick till farmor och fikade med farmor, farfar, pappa och min farbror.. de va trevligt.. satt där några timmar och bara myste.. sen gick vi hem till pappa och jag letade fram en massa massa filmer jag ville låna.. har jag nått att sysselsätta mej med i alla fall.. spec idag eftersom de inte direkt var något på tv.. och min 5:a funkar inte =( buuhuu sen va han så snäll oh skjutsade hem mej i alla fall.. skönt de..=)

när ja kom hem satte jag mej som vanligt i soffan oh slog på tv:n.. åt lite grann och knaprade i mej mitt penicillin.. haha.. har kollat på ett par filmer nu i alla fall.. härligt.. sitter oh väntar på att scrubs ska börja.. oh sen kommer älskling hiit.. woohoo.. blev så glad när han ringde förut oh sa att han skulle komma hit efter jobbet.. känner mej så himla kramig så de passar mej perfekt.. även om ja inte är välrdens roligaste att umgås med just nu.. eftersom ja har svårt att prata och hör J*vligt dåligt plus att ja ha noll energi och är lite lättretlig.. krävs inte mkt för att jag ska snäsa eller bli lite kinkig... haha.. men är glad att han står ut.. betyder mkt att ha honom här.. min babe=)

I helgen är jag bjuden på typ 4 fester och skulle väldigt gärna vilja gå på allihop.. alla är juh spec.. en fyller år.. en kommer hem från en låååångvarig resa. en mysig tjejfest hos en tjej jag saknat oh sen de biggest one som flyttat härifrån oh kommer hem på besök i helgen.. men som de ser ut just nu kommer jag nog inte gå på nån.. vill juh inte riskera att bli sjuk igen om ja nu skulle friskna till tills dess.. men äter juh fortfarande penicillin tills lördags så.. oh även om ja nu skulle må bättre oh så.. hur kan ja välja vart jag ska gå? men till er som är berörda.. hoppas ni får de kalaskul utan mej och bli inte besvikna för att ja inte kan komma...

Några av er kanske vet att de va tänkt att min moster oh dom skulle komma i helgen.. men de blir juh inte så.. dom är sjuka därnere me.. men de va nog likabra de med tanke på att både mamma oh jag är dåligt.. pratade en sväng med min lilla mor i telefon förut oh hon mådde inte så bra.. va väl ungefär som mej.. hon ar med varit sängliggande i över en vecka.. nått skit är de juh som går nu.. verkar juh inte vara någon som kommer undan de.. sandra ligger i feber just nu oh de är väl antagligen jag som smittat henne.. sist ja kolla så mådde inte elin heller så bra.. oh min babe hostade väldigt mkt imorse så ja har väl spritt mina baciller väl.. men i o för sej tror ja de va bade som smitta mej eftersom han låg sjuk hos mej för ett par veckor sen med feber oh grejjer..

mina 3 saker som gjort dagen bra..

1. Att min farmor gav mej god mat=)

2. Att pappa låna mej massa filmer och skicka med matlåda som räcker lääänge.. mums=)

3. Oh alla babes pussar som tar bort lite av de onda och får mej alldeles varm=)

ajja nu har juh scrubs börjat så nu blire lite tv tittande.. hade bäst.. puss oh kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback