fortfarande sjuk...

ja usch ja.. de sitter verkligen i sej.. en vecka har gått oh ja har bara blivit sämre oh sämre.. mådde lite bättre i helgen oh trodde de skulle gå över.. men bröt ut ännu mer på söndagen sen.. i måndags ringde ja vårdcentralen igen så nu har jag fått penicillin oh så i alla fall så nu ska de väl gå över.. men fan va jobbigt de är med öroninflammation alltså.. gör juh så himla ont oh jag hör ingenting på vänster öra.. skit jobbigt..

konstigt nog är halsen sämre idag.. har jätteont att svälja oh sådär.. är snorigare idag me.. man tycker juh att de borde gå åt andra hållet nu när jag börjat äta penicillin.. men icke då.. hoppas de är bättre imorrn i alla fall.. skapligt jobbigt och JÄVLIGT tråkigt att bara ligga hemma oh glo på tv i över en vecka,.. ja för de är juh inte mkt annat jag orkar göra..

men jag va faktiskt upp hos tatueraren en sväng idag.. som ni kanske vet så ska jag juh tatuera mej på fredag så jag skulle dit idag oh kolla på bilden som han ritat åt mej och säga om jag tyckte den va bra eller inte.. och den va jättefin.. precis som jag ville ha den.. ja kommer bli kalasnöjd.. helt malin style.. haha.. ska visa bild sen när den är klar..

på väg hem stannade jag även på hemköp och handlade lite "bli frisk"-saker.. såsom grönt te med ingefära och citron, klementiner, multivitamin juice, weinernougat glass oh självklart en nu sudoku bok så jag har nått att sysselsätta mej med om dagarna eftersom jag löst alla i dom andra böckerna redan.. och hittar inte mitt sudoku spel.. haha..

Som jag skrev lite kort förut så har jag juh fått tillökning i familjen.. En ny liten svart katt.. väldigt lik mina andra så ibland är de lite svårt att se vem som är vem.. Hon heter Vera och bodde med Jaris bror förut men ska bo hos mej nu. och hon är en vilding... guu va hon busar.. de är full fart på henne hela tiden.. och självklart hänger juh dom andra på.. så har 3 st monster som far runt här hela dagarna OCH IBLAND nättera.. men söta är dom allt=) Men hon är oxå världens gosigaste.. hoppar upp till mej och ska pussas oh kramas.. och när hon är trött vill hon gärna sova på mej och ja ska klappa henne under hakan.. Hon fyttade hit i torsdags och allt har funkat bra direkt.. hon fräste lite de första timmarna men sen va de fullt bus..=)

Saknar min älskling ganska mkt nu.. i  söndags firade vi 3 månader (inte mkt tycker ni men de känns som ja varit med honom i flera år) och då fick jag 3 stora fina röda rosor.. en för varje månad=) då vart jag glad.. jag l¨g juh här hemma alldeles sjuk när han kom hit me dom.. så han har pysslat om mej ordentligt.. men den här veckan kommer vi inte ses så mkt eftersom han inte har någon bil (den är på lagning) och jobbar kväll..  finns inte så mkt tid över.. men de blir och mysa massor i helgen istället..=) har juh lördag och sönda i alla fall.. fredag jobbar han juh till 12 på natten så då blir de juh inte så mkt mys.. han är juh antagligen ganska trött när han kommer hem med.. skönt de ska bli den dagen jag får sova brevid honom varje natt... love him..

men nu sitter jag bara här eller rättare sagt ligger ner med min laptop i knät och glor på tv.. som vanligt.. ska antagligen äta en klementin snart och kolla ännu mera på tv.. ont ont ont överallt.. men imorrn är de nya tag som gäller och förhoppningsvis med lite mindre smärta.. haha..=) måste nog kolla tvättstugan nån dag med.. börjar bli ont om trosor och strumpor.. hehe..

blir några rader nu i alla fall.. men har juh inte skrivit på ett tag så har juh lite att ta igen.. tänkte börja med en ny grej där jag skriver längst ner i inlägget varje dag 3 saker som gjort dagen bra...


1. Min snälla vän elin som ställde upp och gick med mej till tatueraren fast de regna=)

2. Min underbara pojkvän som är snäll och behandlar mej väl

3. Sist men inte minst Sandra för att hon lånar ut sin mysfilt till lilla sjuka mej så ja kan hålla mej varm=)

3 nya saker imorrn om jag orkar skriva nått då,..
hade bäst och ta hand om er... puss oh kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback