bubbelvatten

Sitter hos min älskling och har precis kollat på en massa serier.. som vanligt.. hehe.. lite våran grej att alltid kolla på en massa film oh sånt.. ska se next nu.. men de är mysigt att bara ligga i soffan oh kramas i kylan.. är juh så fruktansvärt kallt ute så de finns inte..

babe är nere i tvättstugan nu en sväng så jhag tänkte passa på att skriva några rader.. tar en cigg och dricker lite bubbelvatten så länge.. sitter och funderar på vad ja ska göra me allt.. imorrn blire i alla fall arbetsförmedlinge.. skojj skoj.. inte.. men nödvändigt.. ska även ringa om ett jobb.. får se hur de går.. behöver verkligen ett jobb nu så håll tummarna för mej.. haha..

just de glömde juh berätta att jag höll på att ramla på cykeln förut.. haha.. när ja hade varit på pema oh lämnat in min sista tidrapport oh var på väg hem.. kom en massa bilart oh ja skulle cykla upp på trottoarkanten... körde ganska sakta men ja vet inte ritkigt va som hände.. va ganska halt me.. cykeln ville inte upp på trottoaren i alla fall utan ville hellre ramla.. men ja tog emot mej med benen så jag ramla inte omkull helt.. men va rätt pinsamt.. alla i bilarna fick sej nog ett gott skratt.. haha..

nu kom babe så nu ska vi se på film.. puss heej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback