gokväll

hallo hallo alla glada.. nu är jag här igen..
idag har inte varit en jätte händeselrik dag direkt.. vaknade väldigt sent.. satte mej vid datorn och prata lite me grannen på msn.. gjorde mej i ordning för att åka ner till stan oh träffa syster oh linn.. men så ringde farmor oh fråga om ja ville åka me oh kolla på soffa så då gjorde ja de istället.. ja pappa farmor oh farfar.. har provsuttit många underbart sköna soffor idag.. hehe.. skönt.. sen tog vi en tripp in på mediamarkt och kolla lite me.. där finns de mkt man vill ha..=) vill verkligen ha nintendo wii med mariokart.. fy fan va kuuul..=)

sen åkte jag hem.. diskade och städade lite.. lagade lite mat oh körde ett litet träningspass.. duktig jag är va=) hehe.. sen kollade jag på de nya one tree hill avsnittet som kom idag..=) skitjobbigt att ja måste vänta ända tills nästa vecka innan jag får se nästa.. gaaah... men men.. sånt är livet.. sen kom sandra oh ja la mej i ett varmt bad.. sandra titta på.. hehe.. sen kom syster yster.. hon hade köpt hårfärg till mej.. snäll som hon är.. och så har hon gjort en jättefin tatuering.. AVUNDSJUK som fan.. men ja ska me tatta mej snart.. måste bara veta vart ja ska sätta den.. har inte kommit på nått bra ställe.. hmm.. men de löser sej sa han som sket i badkaret.. haha..

nu har ja i alla fall färgat håret brunt igen.. inte jättemörkt men trivs mycket bättre i de än de blonda.. skönt att känna sej som sej själv igen.. haha.. men de kommer bli mörkare.. svart får bli efter sommaren men ska nog färga de chokladbrunt sen.. nu äre typ ljus/mellanbrunt.. inte tillräckligt mörkt i alla fall.. haha.. men de blir nog bra..

mycket går genom mitt huvud just nu.. mkt strul och mycket saker ja funderar på.. varför ska man egentligen behöva tänka så mkt.. kan mn inte bara ta de som de kommer och se hur man känner? måste man bestämma sej direkt? ajja.. de blir nog bra till slut.. händer så himla mkt runt omkring än bara..

jag sitter och funderar på vilka de egentligen är som läser min blogg... elin vet ja juh.. hehe.. men alla ni andra.. vilka ni är.. om ja känner er eller om de bara är allmänt folk som är så himla intresserade av mitt liv=) tycker i alla fall att de är ganska kul att så många läser.. fortsätt gärna med de..=) vill ni veta mer om mitt liv så kan ni alltid kolla in http://zalin.bilddagboken.se annars finns jag även på facebook..

nu ska ja glo på film lr nått..

Take care XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback